یزدفردا : وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی می‌کنیم برای مدت ۴ سال بتوانیم این رشته را به صورت گسترده در سطح مدارس نهادینه کنیم.

 به گزارش شفقنا، سید حمید سجادی در دیدار با محمد بدر الذیاب الصالح نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال اظهار داشت: از اعتمادی که آقای الذیاب و همکارانشان در فدراسیون جهانی به ایران دارند و میزبانی را به کشور ما دادند تشکر می‌کنم. قدردان این توجه فدراسیون جهانی هستیم که به خاطر شرایط ایران، میزبانی مسابقات ساحلی آقایان و بانوان ازهم جدا شد و کشور ایران میزبان مسابقات مردان خواهد بود.

او گفت: امیدوارم که این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و میزبانی‌های بیشتری به کشور ایران برسد. هدف ما این است که یک همکار خوب برای فدراسیون جهانی باشیم و علاوه بر میزبانی مسابقات بتوانیم کلاس‌های آموزشی را نیز برگزار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه‌ریزی مدونی برای آموزش هندبال در سطح مدراس داریم و سعی می‌کنیم برای مدت ۴ سال بتوانیم این رشته را به صورت گسترده در سطح مدارس نهادینه کنیم. این برنامه توسعه‌ای ما برای رشته هندبال در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود‌.

سجادی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات ساحلی مصادف به آغاز سال نو و عید نوروز است بهترین فرصت را داریم که این عید باستانی را به میهمنانان معرفی کنیم و همه این دوستان در جریان آیین و جشن نوروز ایران قرار بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا